امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳


روماتولوژی | توضیح کامل بیماری مفصلی

درمان گرفتگی رگ پشت پا در خواب

درمان گرفتگی رگ پشت پا در خواب

گرفتگی رگ پشت پا در خواب

اگر هنگام خوابیدن ، رگ به رگ شدن پشت شریان دارید ، ورزش های کششی برای درمان گرفتگی رگ پشت پا در خواب می توانند درد را تسکین دهند. می توانید انگشتان پا را به زانو درآورید یا اگر می توانید لبه یک پله یا نردبان ورزشی بایستید و پاشنه پا را به سمت پایین فشار دهید.

درمان گرفتگی رگ پشت پا در خواب
درمان گرفتگی رگ پشت پا در خواب

اگر گرفتگی شدید پا دارید ، باید با جراح عروق خود صحبت کنید. اگر تحت درمان هستید ، ممکن است در تغییر داروی خود مشکل داشته باشید.

آزمایش ممکن است برای تعیین میزان پتاسیم ، منیزیم و کلسیم به آزمایش خون نیاز داشته باشید. همچنین باید برنامه هایی برای تمرینات کششی و قدرتی داشته باشید.

همیشه سعی کنید آب کافی بنوشید تا بدن دچار کمبود آب نشود. چیزی که من خیلی دوست دارم قرار دادن ملافه و پتو در زیر تخت است تا پاهای شما فضای کافی برای کشش و مزاحمت نداشته باشد.

در گذشته گرفتگی های عضلانی شبانه با دارویی به نام کینین درمان می شدند که مشخص بود این ماده در دوزهای کمی در آب کینین همراه با یک نوشیدنی مقوی وجود دارد ، اما امروزه به دلیل دوزهای بالای کینین اثرات ثانویه زیاد توصیه نمی شود.

درمان گرفتگی عضلات پا در دوران بارداری

اگر باردار هستید و شب ها گرفتگی عضلات پا دارید ، زیرا در سه ماهه سوم بارداری هستید ، این بسیار طبیعی است ، اما باید سعی کنید به طور منظم ورزش کنید و ورزش های کششی انجام دهید. معمولاً در سه ماهه سوم بارداری نمی تواند به سرعت حرکت کند ، پاهایش کمی متورم است و دوست ندارد راه برود. شما باید سعی کنید به طور منظم حرکت کنید ، عضلات خود را کشش دهید و آب کافی بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *